باسکول ایران
خانه / ترازو / انواع ترازوی میدانی چرخ دار دیجیتالی کسری

انواع ترازوی میدانی چرخ دار دیجیتالی کسری

بهتر است بدانید که در صنعت باسکول های دیجیتال سبک، باسکول های میدانی یا تره باری تولید و برای فروش به بازار عرضه می شوند که مصرف کنندگان زیادی دارند. وجود انواع مختلف ترازوی میدانی چرخ دار می تواند به خریداران این محصولات برای انتخاب صحیح و دقیق باسکول مورد نظرشان کمک نماید.
در گذشته برای انجام عملیات وزن کشی محموله هایی که نسبتا سنگین بوده اند، از ترازو های مکانیکی استفاده می شده است. روند نادقیق و وقت گیر انجام عملیات وزن کشی، یکی از دغدقه های کاربران این تولیدات بوده است.
اما امروزه عوامل مختلف صنعتی و علمی، دست به دست هم داده اند تا تولید کنندگان بتوانند ترازوهایی را طراحی کرده و بسازند که روند بررسی وزن محموله های مختلف را به سرعت بالاتر و دقت فراوانی انجام دهند.
یکی از پرکاربردترین انواع باسکول یا ترازوی مهم، دستگاه های توزین صنعتی مخصوص تره بارها و میادین میوه فروشی یا شهرداری هاست.
این دستگاه به دلیل انواع ظرفیت، ابعاد متفاوت صفحه، مقاومت و پایداری، گارانتی های عالی و خدمات پس از فروش 10 ساله، کاربران زیادی را که رضایت فراوان از دستگاه دارند را به خود جلب کرده است.
مجموعه فروش کسری باسکول، تمام اطلاعات فنی به همراه عکس و کاتالوگ محصولات ترازوی میدانی چرخ دار و بدونه آنرا در کمترین زمان در اختیارتان قرار می دهد تا شما هم در کمترین زمان دستگاه خود را انتخاب و به بهره برداری برسانید.

منبع: سنجش دقیق کسری|انواع باسکول جاده ای دیجیتال صنعتی

جهت خرید و فروش انواع باسکول های دیجیتال صنعتی و جاده ای، میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش: مهندس کسری
راه های تماس :
شماره موبایل : 09129728651
 تلفن ثابت : 02144140069
شماره فکس : 02143859466
آدرس کانال: kasrabaskoul@
پست الکترونیکی : info@kasrabaskoul.com

مطلب پیشنهادی

ترازو وزن کشی با خط کش مکانیکی درجه 1

ترازو وزن کشی با خط کش مکانیکی درجه 1 امروزه یکی از پرکاربرد ترین ترازو …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کسری باسکول