باسکول ایران
خانه / باسکول 60 تنی / قیمت باسکول 60 تنی دیجیتال | نرخ و قیمت باسکول 60 تنی دیجیتالی تریلی کش

قیمت باسکول 60 تنی دیجیتال | نرخ و قیمت باسکول 60 تنی دیجیتالی تریلی کش

باسکول دیجیتالی از دستگاه های بسیار پر کاربرد و سودمندی به شمار می رود که با پیدایش آن، تاثیرات شگرفی در برخی از زمینه ها بر جای مانده است. در واقع این دستگاه، به نوعی از ترازو های با اندازه و وزن بزرگ اطلاق می شود که عمده کاربرد آن در ارتباط با وزن نمودن انواع ابزار و ماشین آلات سنگین و حتی برخی مواد سنگین ورزن می باشد.با این اوصاف می توان آن را از دسته تجهیزات بسیار مهم محسوب نمود.

اما موضوع دیگری که می توان از آن سخن گفت این است که باسکول ها در اوزان یا ظرفیت های متعددی مورد عرضه به بازار قرار گرفته اند که از پر کابرد ترین آن ها می توان به باسکول 60 تنی اشاره کرد که اگر بخواهیم به قیمت این باسکول اشاره کنیم، باید گفت که  قیمت باسکول 60 تنی معروف به تریلی کش دیجیتالی از مکانیکی بسیار بیشتر است. باسکول ۶۰ تنی با قیمت های رقابتی و خدمات پس از فروش ۱۰ ساله در این مرکز، به فروش می رسد. ابعاد آن ۳ * ۱۶ و بتنی پیش ساخته یا بتن فلز یا فلزی می باشند.

باسکول های جاده ای در ظرفیت وزنی مختلف و پلتفرم متفاوت به بازار عرضه می شود که قیمت باسکول 60 تنی دیجیتال هم بر اساس همین اختلافات، متفاوت می باشد.

بهتر است با انواع باسکول ۶۰ تنی تریلی کش جاده ای و قیمت آن در ادامه بیشتر آشنا شوید.

قیمت باسکول <a href=60 تنی دیجیتال | نرخ و قیمت باسکول 60 تنی دیجیتالی تریلی کش” class=”img-responsive aligncenter”>

انواع باسکول ۶۰ تنی

انواع باسکول ۶۰ تنیباسکول 60 تنی را می توان از مهم ترین نوع باسکول یا ترازو های بسیار سنگین ورزن محسوب نموده و که به باسکول تریلی کش و یا باسکول جاده ای معروف می باشد که علت این نام، این است که این باسکول اهمیت ویژه ای را در وزن نمودن انواع تریلی های بزرگ جثه ایفا می نماید.

علاوه بر این می توان گفت باسکول ۶۰ تنی از لحاظ صفحه پلتفرم انواع مختلفی را به خود اختصاص داده است:

  • باسکول ۶۰ تنی بتن آرمه یا بتنی
  • باسکول ۶۰ تن بتن فلز پیش ساخته و غیر پیش ساخته
  • باسکول ۶۰ تنی تمام فلز

اجرا و پیاده سازی باسکول ۶۰ تنی

در باسکول ۶۰ تنی تریلی کش جاده ای، صفحه یا پلتفرم باسکول به دو صورت اجرا می شود :

  1. داخل گود (همسطح) نیاز به گودبرداری به عمق ۱۳۰ سانتی متر دارد.
  2. روی زمین(پلیس راهی) نیاز به گودبرداری ندارد و صفحه و ستون زده می شود.

در هر حال می توان عنوان داشت که هر یک از این مراحل به طور جداگانه از اهمیت بخصوصی برخوردار بوده و در نتیجه اجرای باسکول از این طرق می توان شاهد شکل گیری و توسعه بسیاری از امور لازم و مرتبط با این باسکول ها بود.

قیمت باسکول ۶۰ تنی

قیمت باسکول ۶۰ تنیقیمت باسکول 60 تنی دیجیتال تریلی کش جاده ای با توجه به ابعاد و نوع صفحه و قطعات بکار رفته در آن، متفاوت است. قیمت باسکول ۶۰ تنی و ۸۰ تنی نیز با انتخاب گزینه های مشتری بر اساس نیاز سنجی سازمانشان تعیین می شود.

قطعات الکترونیکی مانند لودسل یا حسگر های وزن و جعبه تقسیم یا جانکشن باکس می باشند.
جهت نمایش وزن از اندیکاتور یا نشاندهنده (نمایشگر باسکول) و چاپگر یا پرینتر جهت پرینت استفاده می شود.
همینطور هزینه های نصب و پیاده سازی، اتاقک باسکول و …، قیمت باسکول ۶۰ تنی را تعیین می کنند.

موارد استفاده از باسکول دیجیتال 60 تنی

موارد استفاده از <a href=باسکول دیجیتال 60 تنی” class=”img-responsive aligncenter”>در هر نقطه و مکانی که نشانی از تولیدات دیده می شود، از باسکول 60 تنی می توان اثر و ردپایی را به وضوح مشاهده کرد. هم چنین در امور لازم مربوط به ترخیص کالا های مختلف از گمرک، وجود این باسکول ها ضروری احساس شده و برخی از پروژه های عمرانی نیز این ابزار را مورد کاربرد جهت پیشبرد و توسعه هر چه بهتر امور خود، مورد استفاده قرار می دهند.
هم چنین در این موارد نیز از انواع باسکول 60 تنی، کاربرد های بسیار مهم و گسترده ای به عمل می آید:

  • انواع بنادر
  • کشتیرانی ها

تولید کننده برتر باسکول 60 تنی دیجیتال در ایران

تولید کننده برتر باسکول 60 تنی دیجیتال در ایرانتولید کنندگان توانمند کشورمان ایران، با بهره گیری از متد پیشرفته تولید و استفاده از آخرین دانش و اطلاعات تولیدی، نوعی از تجهیزات را در خطوط تولید جای داده اند که باسکول نام دارد. این باسکول ها که در نمونه های معمولی و دیجیتال از سوی کارخانجات تولید کننده متعدد پدیدار گشته اند، ابزاری ضروری محسوب شده که یکی از آن ها باسکول 60 تنی می باشد.

گفتنی است که باسکول 60 تنی از موارد استفاده فراوانی در برخی از عرصه ها که قبل تر نیز به آن ها اشاره شد، برخوردار بوده و مجهز به برخی از قطعات و یا تجهیزات می باشد که به کمک آن ها می تواند کارایی های لازم جهت وزن نمودن را از خود نمایان سازد:

  • نمایشگر باسکول دیجیتال
  • لودسل باسکول دیجیتال

نمایندگی فروش باسکول 60 تنی دیجیتال

نمایندگی فروش باسکول 60 تنی دیجیتالنمایندگی های فروش بهترین مسیر جهت برخورداری شما متقاضیان عزیز از انواع باسکول از جمله باسکول 60 تنی دیجیتال به شمار می روند. با این وجود شما می توانید بسیاری از باسکول صنعتی را در برند ها و اوزان مختلف مشاهده کرده و سپس به تهیه این ابزار با بهترین برند و قیمت بپردازید.

لازم به ذکر می باشد که نمایندگی ها با ارائه و فروش باسکول 60 تنی دیجیتال می توانند خیال شما را از بابت خرید ابزاری بسیار درجه یک و هم چنین مطمئن جمع ساخته و حتی از این طریق ضمانت نامه کالا را نیز تحویل بگیرید. ضمن این که انواعی از باسکول دیجیتال مانند این موارد، متناسب با انتخاب شما، قابل ارائه خواهند بود:

  • باسکول دیجیتال ایرانی
  • باسکول دیجیتال وارداتی

سفارش اینترنتی باسکول دیجیتال 60 تنی

سفارش اینترنتی باسکول دیجیتال 60 تنیاگر تصمیم به خرید باسکول دیجیتال 60 تنی در بهترین کارایی و بهترین مدل جهت انجام پروژه های مهم خود را دارید، می توانید به این مرکز اطمینان کرده تا همواره از ابزاری مطابق با انتظارات خود برخوردار گردید.

شما از طریق سفارش اینترنتی باسکول دیجیتال 60 تنی از این مرکز، دیگر نیازی به پیمودن مسیر های طولانی نداشته و بنا براین با اعتماد کامل به خدمات فروشندگان مجاز در این مرکز که سابقه ای طولانی و درخشان را در عرصه فروش از آن خود نموده اند، خواهید توانست خریدی تمام عیار و رضایت بخش را در خصوص باسکول دیجیتال برای خود فراهم آورید.

جهت خرید و فروش انواع باسکول های دیجیتال صنعتی و جاده ای، میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش: مهندس کسری
راه های تماس :
شماره موبایل : 09129728651
 تلفن ثابت : 02144140069
شماره فکس : 02143859466
آدرس کانال: kasrabaskoul@
پست الکترونیکی : info@kasrabaskoul.com

مطلب پیشنهادی

انواع باسکول جاده ای دیجیتال

انواع باسکول جاده ای دیجیتال در توزین باسکول ایران

انواع باسکول جاده ای دیجیتال در توزین باسکول ایران در دسترس مشتریان قرار می گیرد. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کسری باسکول