باسکول ایران
خانه / باسکول دیجیتال / لیست قیمت باسکول دیجیتال 500 کیلویی | باسکول دیجیتال 500 کیلویی آهنی و استیل

لیست قیمت باسکول دیجیتال 500 کیلویی | باسکول دیجیتال 500 کیلویی آهنی و استیل

تا به حال امکان کاربرد باسکول دیجیتال 500 کیلویی ذهنتان را به خود مشغول کرده و بین کاربرد و جنس کفه (آهنی یا استیل) باسکول مثال ما، تفاوتی وجود دارد؟ بهتر است که چرخ دار باشد مانند شکل روبرو یا فرقی ندارد که چرخدار باشد یا نباشد؟

آیا تا به حال از خود پرسیده اید که یک لیست قیمت باسکول دیجیتال 500 کیلویی کامل را از کجا می توان پیدا کرد؟

 باسکول آویز صنعتی دیجیتال انواع مختلفی از نظر ظرفیت و جنس کفه دستگاه دارند، یعنی ظرفیت هایی بین 100 تا 1000 کیلوگرم از یک طرف و 1 تن تا 5 تن کفه جدا، از طرف دیگر دو تقسیم بندی در دستگاه های سبک هستند.
باسکول 500 کیلویی در دسته باسکولت ها هستند و جنس کفه یا آهنی یا استیل است که ممکن است با چرخ چدنی مانند شکل روبرو باشد و یا بدونه چرخ.
در مکان های صنعتی مانند ضایعات آهن، پلاستیک سازی، تولید رنگ و چسب و امثال آن، از صفحه آهنی یا ورق فولادی استفاده می شود و در مغازه هایی که به نوعی بهداشتی هستند و نیاز به شستشو کفه باشد از صفحه استیل استفاده می کنند.

چرخ چدنی یا چرخ های کوچک تک پیچ یا بزرگ پاترولی هم در مکان و کاربری مختلف، به صورت خاص استفاده می شود.
در میادین تره بار، چرخ پاترولی و در انبارها چرخ چدنی کاربرد بهتری دارد و چرخ های ترمزدار تک پیچ هم جداگانه به خریداران پیشنهاد می شود تا در مواقعی خاص مثل حمل باسکول 500 کیلویی از آن استفاده کنند.
تنها با یک ارتباط تلفنی با مشاوران وب سایت تخصصی خرید و فروش باسکول های دیجیتال جاده ای و صنعتی می توانید اطلاعات مکفی از دستگاه مورد نیاز سازمانتان بدست آورید و در نهایت به سرعت خرید تان را به سرانجام برسانید.

منبع: سنجش دقیق کسری|انواع باسکول جاده ای دیجیتال صنعتی

لیست قیمت باسکول دیجیتال 500 کیلویی | باسکول دیجیتال 500 کیلویی آهنی و استیل

کاربردهای باسکول دیجیتال 500 کیلویی

کاربردهای باسکول دیجیتال 500 کیلوییباسکول ها در طرح ها و کارایی های متنوعی تولید می شوند. هر کدام از این محصولات، کاربردهای ویژه ای را دارند که در زمینه باسکول دیجیتال 500 کیلویی می توان گفت که از آن بیشتر در انباری هایی استفاده می نمایند که کالاهای سنگین را توزین می نمایند. 

باسکول های دیجیتالی از دقت بالایی برخوردار می باشند. صفحه نمایشگر باسکول دیجیتال این امکان را برای همه میسر کرده است تا بتوانند به راحتی وزن دقیق را مشاهده کنند. 

فروش باسکول دیجیتال 500 کیلویی را فروشگاه های مختلفی هستند که انجام می دهند. از این نوع باسکول می شود در امور گوناگونی استفاده کرد بالای 500 کیلوگرم، کالا وزن نداشته باشد. 

در بازارهای متفاوتی که این نوع از دستگاه عرضه می شود، باسکول گوسفند کشی هم به فروش می رسد.

لیست قیمت باسکول دیجیتال 500 کیلویی

لیست قیمت باسکول دیجیتال 500 کیلوییباسکول دیجیتالی 500 کیلوگرمی را همان گونه که شرکت های متفاوتی تولید می کنند، قیمت گذاری های آنان هم گوناگون است. شما می توانید باسکول دیجیتال ایرانی و باسکول دیجیتال چینی در بازار را با نرخ های متنوعی تهیه کنید. 

برای این که لیست قیمت باسکول دیجیتال 500 کیلویی ایرانی را به دست آورید، بهترین گزینه این است که به نمایندگی شرکت های تولید کننده مراجعه کنید و یا با آنان تماس بگیرید. فروشنده ها قیمت های روز را برای تان اعلام خواهند کرد. 

به دلیل نوسانات ارزی، قیمت های باسکول هم ثابت نمی باشد. 

اما قیمت های این مدل از باسکول را که در برخی از وبسایت های معتبر درج شده، می توان این گونه اعلام کرد: 

  • قیمت باسکول 500 کیلویی: 24500000 ریال 
  • قیمت باسکول 500 کیلویی با سینی استیل: 27000000 ریال 
  • باسکول دیواری 500 کیلویی با قیمت: 24700000 ریال 
  • باسکول متحرک 500 کیلویی با قیمت: 26000000 ریال  

بهترین تولید کننده باسکول دیجیتال 500 کیلویی در ایران

بهترین تولید کننده باسکول دیجیتال 500 کیلویی در ایرانتولیدکنندگان زیادی هستند که در کار ساخت انواع باسکول دیجیتال در وزن های متنوعی می باشند. 

این تولیدی ها با متریال و جنس های گوناگونی باسکول ها را تولید می کنند. این تولیدی ها بر همین اساس نیز قیمت گذاری را انجام می دهند. هر چه یک باسکول از کیفیت خوبی برخوردار باشد و یا این که دوام بیشتری داشته باشد، دارای قیمت بهتری و بالاتری هم است. تولیدکنندگان برتر این مدل از باسکول هم آن را از جنس های متنوعی تولید می کند. 

باسکول هایی که این شرکت ها تولید می نمایند، از راه های مختلفی فروخته می شوند. خرید باسکول دیجیتال 500 کیلویی از بازارهای گوناگون در سراسر کشور انجام شدنی است. 

از طرف دیگر خرید اینترنتی باسکول دیجیتال 500 کیلویی از فروشگاه های متعددی که در فضای مجازی وجود دارند هم مقدور است. در این فروشگاه ها قادر خواهیم بود که بهترین نوع باسکول را با کارایی بالایی تهیه کنیم. 

نمایندگی فروش انواع باسکول دیجیتال 500 کیلویی

نمایندگی فروش انواع باسکول دیجیتال 500 کیلوییبیشتر خریداران انواع باسکول دیجیتال 500 کیلویی، به دنبال نمایندگی های شرکت های تولید کننده هستند. 

آنان در اینترنت و همچنین بازارهای متفاوتی که در این عرصه فعال می باشند، مراجعه می نمایند تا شعبه های فروش این مدل از باسکول را پیدا کنند. ولی دلیل اصلی این است که نمایندگی های فروش، هم با قیمت مناسب این نوع از باسکول را عرضه می دارند و هم این که جنس را تضمین شده در اختیار مشتری خود قرار می دهند. 

بیشتر نمایندگی ها خدمات گوناگون دیگری از جمله، تعمیرات و خدمات پس از فروش را هم انجام می دهند و این برای خریدار باسکول دیجیتال 500 کیلویی، بسیار حایز اهمیت است. 

شعب فروش باسکول ها در هر اندازه و ابعادی، در مراکز متفاوتی که در شهرهای مختلفی وجود دارند، فعالیت می نمایند. از آن ها می شود با خیالی راحت خرید باسکول دیجیتال 500 کیلویی را انجام داد و از آن در مواردی که نیاز داریم، استفاده نماییم. 

جهت خرید و فروش انواع باسکول های دیجیتال صنعتی و جاده ای، میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش: مهندس کسری
راه های تماس :
شماره موبایل : 09129728651
 تلفن ثابت : 02144140069
شماره فکس : 02143859466
آدرس کانال: kasrabaskoul@
پست الکترونیکی : info@kasrabaskoul.com

مطلب پیشنهادی

قیمت باسکول 60 تنی دیجیتال | لیست قیمت انواع باسکول جاده ای 60 تنی دیجیتال

باسکول در واقع ترازو دیجیتال با ظرفیت و ابعاد بزرگ میباشد که به صورت زمینی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کسری باسکول