باسکول ایران
خانه / وزنه / وزنه کالیبراسیون استیل مخصوص باسکول دیجیتالی

وزنه کالیبراسیون استیل مخصوص باسکول دیجیتالی

می دانید که وزنه کالیبراسیون ترازو آزمایشگاهی دیجیتالی با باسکول های سبک و سنگین متفاوت است؟ و اینکه این قطعات را به صورت استیل و در جعبه های مخصوص به بازار عرضه می کنند و جرم آنها بسیار دقیق است و نباید در معرض گرد و غبار قرار بگیرد؟
باسکول ترازو های آزمایشگاهی دیجیتالی بسیار حساس و دقیق می باشند. کاربرد آنها در تمام مکان های آزمایشگاهی است از کارخانجات شوینده که به نوعی صنعتی است تا آزمایشگاه های تولید واکسن و ….
حتی در مراکزی که دقت بسیار مورد نظر است و از حساسیت ویژه برخوردار است، مثل آزمایشگاهای پزشکی، کفه ترازو در محفظه شیشه ای قرار دارد.
همانطور که متوجه شدید، کالیبراسیون یا بالانس در اندازه گیری جرم ماده یا مایعی که این دستگاه های دیجیتالی اندازه می زنند، از حساسیت بالایی نسبت به باسکول های سبک و سنگین برخوردار است.
به همین دلیل معمولاً وزنه های کالیبراسیون دستگاه توزین دیجیتالی فوق، در جعبه های چوبی یا فلزی قرار دارد و از جنس استیل عرضه می شوند.
علت این امر قرار نداشتن در معرض گرد و غبار یا سرما و گرمای بیش از حد است.
وزنه های استیل هم مرغوبیت بیشتری نسبت به نوع چدنی و غیره داشته و البته در وزنه های کالیبراسیون مخصوص ترازو دیجیتالی، مثل لودسل ها کلاسهای متفاوتی وجود دارد.

 کلاس F بهترین این وزنه هاست و کلاس M از درجه کمتری برخوردار است که البته هر کلاس خود نیز دسته بندی از عدد یک تا عدد 6 دارد (F1, F2, M1).
تمام انواع وزنه های آزمایشگاهی استیل و غیر آزمایشگاهی چدنی را می توانید از طریق وب سایت حاضر و کسری باسکول ایران تهیه نمایید.

منبع: سنجش دقیق کسری|انواع باسکول جاده ای دیجیتال صنعتی

جهت خرید و فروش انواع باسکول های دیجیتال صنعتی و جاده ای، میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش: مهندس کسری
راه های تماس :
شماره موبایل : 09129728651
 تلفن ثابت : 02144140069
شماره فکس : 02143859466
آدرس کانال: kasrabaskoul@
پست الکترونیکی : info@kasrabaskoul.com

مطلب پیشنهادی

فروش انواع لودسل و وزنه باسکول دیجیتال

آیا می دانید که تمامی ترازو و باسکول های دیجیتال، پس از تولید و ساخت، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کسری باسکول