باسکول ایران
خانه / وزنه / انواع وزنه کالیبراسیون ترازو دیجیتال استیل

انواع وزنه کالیبراسیون ترازو دیجیتال استیل

وزنه های کالیبراسیون ترازو یا باسکول با جنس استیل، چدنی، ایریدیم و کلاس های F، E و M به بازار عرضه می شود. انواع وزنه های موجود برای کالیبره کردن دستگاه های توزین دیجیتال بسیار ضروری می باشد.
کالیبراسیون یا کالیبره کردن ترازو یا باسکول دیجیتال، یک امر مهم و بسیار ضروری برای تمام دستگاه های توزین دیجیتال امروزی می باشد. این امر که برای تنظیم وزن کلی یا ظرفیت ساخته شده دستگاه، الزامی و اجباری می باشد، باید با وزنه هایی که مورد تایید استاندارد های جهانی هستند، شکل بگیرد.
می توان این نکته را در نظر داشت که گروهی از دستگاه های مخصوص آزمایشگاه ها که باید بسیار دقیق باشند، کالیبراسیون یا کالیبره کردن ترازو دیجیتال، بعد از هر بار روشن کردن دستگاه اعمال می شود.
برخی از باسکول های دیجیتال غیر آزمایشگاهی کالیبراسیون از طریق دستگاه و در بازه های زمانی خاص انجام می گیرد.
توجه نمایید که قبل از عملیات کالیبراسیون، بایست دستگاه سالم و بدونه نقص باشد و سپس کالیبره کردن ترازو یا باسکول دیجیتال انجام شود.
عمل کالیبراسیون ترازو باسکول های دیجیتال امروزی، در برخی از انواع ترازو های خاص، با استفاده از دفترچه راهنما، دستورالعمل و یا حتی تعویض قطعات صورت می گیرد.
در ترازو های دقیق آزمایشگاهی حتماً از وزنه های استاندارد به صورت تکی استیل یا ست وزنه استیل با کلاس های مختلف، برای کالیبره کردن، استفاده می شود.
برای اطلاع از انواع جنس وزنه ها، انواع ظرفیت و مشخصه های دیگر وزنه های موجود در بازار، می توانید از کارشناسان وب سایت حاضر و یا کسری باسکول، راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

منبع: سنجش دقیق کسری|انواع باسکول جاده ای دیجیتال صنعتی

جهت خرید و فروش انواع باسکول های دیجیتال صنعتی و جاده ای، میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش: مهندس کسری
راه های تماس :
شماره موبایل : 09129728651
 تلفن ثابت : 02144140069
شماره فکس : 02143859466
آدرس کانال: kasrabaskoul@
پست الکترونیکی : info@kasrabaskoul.com

مطلب پیشنهادی

قیمت وزنه ترازو باسکول دیجیتال استیل

تاکنون می دانستید که ترازو یا باسکول های مصرفی در جامعه کاربران و مصرف کنندگان، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کسری باسکول