باسکول ایران
خانه / ترازو / باسکول ترازوی هوشمند مخصوص مرغداری صنعتی

باسکول ترازوی هوشمند مخصوص مرغداری صنعتی

در وب سایت کسری، انواع باسکول و ترازوی مخصوص و مورد استفاده در مرغداری صنعتی (هوشمند، فرغون کش و جاده ای) به اقصی نقاط کشور مانند شیراز و کرمان، فروخته و ارسال شده است.
صنعت مرغداری، که امرزوه به شکل گسترده ایی مکانیزاسیون و اتوماسیون در آن رونق یافته است، به سرعت رشد کرده و در ضمن رقابتی نیز شده است.
این نوع پرورش طیور و حتی دام این دو رشته را صنعتی کرده و نیاز به توزین دقیق نیز دارند. زیرا وزن دام و طیور و فروش بیشتر آنها از لحاظ اقتصادی برای صاحبان این مشاغل سود آور است.
تکنولوژی مانند هر صنعت دیگری در این دو رشته مهم نیز گامهای نوین و موثری برداشته و انواع ترازو های هوشمند که وزن مرغ، شترمرغ و بلدرچین را می کشند، تولید و به بازار عرضه شده است.
در ضمن باسکول های صنعتی مثل فرقون کش مخصوص دان مرغ، دام کش مخصوص توزین شترمرغ نیز به بازار برای استفاده و فروش ارائه شده اند.
از طرفی در توزین با ظرفیت های بالا، از باسکول های دیجیتال جاده ایی بخصوص 50 تن کامیون کش یا 30 تن کامیون کش تک محور بسیار استفاده می شود.
هر نوع از ترازو های هوشمند یا باسکول های جاده ای و صنعتی در این مرغداری صنعتی نیاز دارید می توانید از طریق سنجش دقیق کسری تهیه بفرمائید.

منبع: سنجش دقیق کسری|انواع باسکول جاده ای دیجیتال صنعتی

جهت خرید و فروش انواع باسکول های دیجیتال صنعتی و جاده ای، میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش: مهندس کسری
راه های تماس :
شماره موبایل : 09129728651
 تلفن ثابت : 02144140069
شماره فکس : 02143859466
آدرس کانال: kasrabaskoul@
پست الکترونیکی : info@kasrabaskoul.com

مطلب پیشنهادی

ترازو وزن کشی با خط کش مکانیکی درجه 1

ترازو وزن کشی با خط کش مکانیکی درجه 1 امروزه یکی از پرکاربرد ترین ترازو …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کسری باسکول