باسکول ایران
خانه / باسکول دامکش / باسکول گوساله کش / باسکول گوساله کش 1 تنی در دامداری صنعتی

باسکول گوساله کش 1 تنی در دامداری صنعتی

باسکول گوساله کش 1 تنی در دامداری به باسکول گوساله یا باسکول گاوداری معروف است. تمام انواع ظرفیت باسکول های دامکش صنعتی از تجهیزات دامپروری می باشد. باسکول دام کش برای توزین وزن دام و حیوانات اهلی مانند گاو‌، گوسفند‌، شتر‌، اسب و شترمرغ کاربرد فراوان و مفید دارد. برای تهیه این محصول با شماره 2389 320 0912 تماس بگیرید.

باسکول گوساله کش 1 تنی در دامداری صنعتی

صنعت دامداری و تجهیزات توزین دامپروری

در صنعت دامداری که حیوانات اهلی بدلایل مختلف تولید و تکثیر می شوند، انواع باسکول دیجیتال و سنگی کارائی بسیار مفید و پر اهمیتی دارند. از

  • پوست
  • گوشت
  • کود
  • شیر
  • تخم مرغ

حیوانات اهلی یا چهارپایان دامی برای زندگی انسان و حتی چرخه طبیعت استفاده می کنیم. تغذیه‌، رشد‌، سلامتی و در نهایت تکثیرشان برای حیات بشر بسیار حائز اهمیت است.
البته مقاله ما مرتبط با باسکول دامکش 1 تنی گاوکش است که در ادامه به شناخت بیشتر شما از این دسته باسکولهای دیجیتال و سنگی صنعت توزین‌، کمک می کنیم.
صنعت دامداری یک مقوله بسیار وسیع است که می توانید کاملتر در مورد آن تحقیق بفرمایید.

باسکول گوساله کش 1 تنی در دامداری صنعتی

باسکول دامکش چیست؟

باسکول های دامکش توزین وزن انواع دام مانند گوسفند‌، اسب و گاو را انجام می دهند. اندازه گیری وزن دام ها در طور رشد و تکثیرشان بسیار مهم است. سلامتی دام ها به خوراک مصرفی آنها‌، محیط زندگی شان و بهداشت آن محیط به شدت وابسته است.

از نظر صنعت توزین مقدار مصرفی خوراک دام باید دقیق باشد که توسط انواع باسکول های فرغون دیجیتال این بخش انجام می شود.

کل خوراک دام ها باید به محل دامداری صنعتی ارسال و خالی شود که با باسکول های جاده ای تریلی کش 60 تن یا 50 تن کامیون کش قابل انجام است.

انواع باسکول دیجیتال و سنگی مانند باسکول کفی و آویز سققی جرثقیلی نیز در صنعت دامداری کاربرد دارند که هر کدام به نوعی در روند روشد‌، سلامتی و تکثیر دام ها و  چهارپایان اهلی موثرند.
تمام باسکول هایی که نام بردیم جزء تجهیزات دامپروری نیز محسوب می شوند.

توجه:
به این باسکول ها، باسکول گوساله کش اگر گاو و گوساله توزین کنند و باسکول گوسفند کش اگر گوسفند و بره و شترمرغ و … توزین کنند، می گویند. البته باسکول گاوداری و گاوکش‌، باسکول اسب‌، باسکول دامداری‌ و باسکول شترمرغ هم نامگذاری می شود.

باسکول گوساله کش 1 تنی در دامداری صنعتی

 

باسکول دامداری صنعتی

باسکول دامداری هم باسکول دامکش است که برای توزین حیوانات اهلی مانند گاو و گوسفند استفاده می شود. البته به باسکول فرغونی هم باسکول دامداری می گویند.
در این میان شاید کلمه صنعتی ذهن شما را درگیر خود کرده است.
لقب صنعتی به انواع باسکول های دامداری‌، به دلیل مقاومت بالای این محصولات و استفاده در مزارع صنعتی پرورش دام ها اطلاق می شود.
باسکول دامداری چه دامکش باشد و چه فرغون دیجیتال‌، کاربردشان در مکان های صنعتی و مکانیزه صنعت دام و طیور است.
در مکانهایی که باسکول گوساله کش یا گوسفند کش قرار دارند روزانه صدها بار توزین دام و چهارپایان اهلی شکل می گیرد.
این دستگاههای توزین وزن دامها باید بسیار محکم باشند زیرا دامها با ضربات بدنشان بر دیوار قفس و کفه باسکول، ممکن است به باسکول دامداری گوساله صدمه بزنند. پس باید بسیار محکم باشند و به نوعی غلبه بر تکانها و ضربات ناشی از حرکات دام را تحمل نموده و در ضمن، دقت توزین را از دست ندهند.
خب مهندسان مجرب با طراحی و فرمولهای خاصی که در نظر می گیرند، تمام این چالش ها را حل کرده و دستگاه توزین گوساله یا دامی قوی و پایدار به بازار عرضه کرده اند و به دلیل محکم بودن و دقیق بودن و ظاهر نه چندان تجاری، به آنها لقب باسکول دامداری گوساله کش یا گوسفند کش صنعتی داده اند.

خرید باسکول گوساله کش 1 تنی در دامداری صنعتی

 

انواع باسکول دامکش

این مقاله مرتبط با باسکول گوساله کش 1 تنی است، اما بهتر است بدانید که باسکول های گوساله و گوسفندی در انواع ظرفیت و ابعاد مختلف تولید می شوند از جمله باسکول دامکش

  • 350 کیلو گرم چرخدار گوسفند کش
  • 500 کیلو چرخ دار گوسفندکش
  • 600 کیلوگرم قفس دار
  • 750 کیلویی درب دار
  • 1 تن چرخدار و درب دار
  • 2 تن چرخ دار و درب دار با رمپ ورود و خروج دام
  • 3 تن جرحدار با درب و رمپ ورود و خروج گاو و گوساله

باسکول گوساله کش 1 تنی در دامداری صنعتی

 

باسکول گوساله کش و گوسفند کش گاوداری و دامداری

باسکول گوساله کش یا گاوکش مخصوص گاوداری و باسکول گوسفند کش دیجیتال مخصوص مزارع پرورش گوسفندبا کاربرد صنعتی، در اکثر دامداری ها، وظیفه توزین دام زنده را دارند.
به دلیل نیاز به توزین دقیق، باسکول گوساله کش با ابعاد 200*100 و 100*120 سانتی متر با ظرفیت 1 تنی، باسکول گاو کش یا دام کش با ابعاد 200*100 سانتی با ظرفیت 2 تن و دستگاه توزین مخصوص گوسفند، در ابعاد 70*80 و ظرفیت 500 کیلویی با قیمت های مختلف به فروش می رسند.

باسکول گوساله کش 1 تنی در دامداری صنعتی    باسکول گوساله کش 1 تنی در دامداری صنعتی

همانطور که در شکل بالا مشخص است باسکول دامی دارای قفس های تقریباً بلند و هم قد دام می باشند تا دام از روی باسکول خارج نشده و بتوان براحتی توزینشان را با دقت فراوان، به سرانجام رساند.

قیمت انواع باسکول گوساله کش 1 تنی دامداری

باسکول های دامکش دامداری در انواع ظرفیت و اشکال مختلف طراحی می شوند. که یک لیست قیمت بروز برای مصرف کنندگان آن باید در اختیارشان قرار گیرد.
باسکول گوساله کش 1 تنی‌، در ابعاد 100*120 سانتی متر و 2*1 متر تولید می شود که قیمت مخصوص هر سایز متفاوت است.
با یک لیست قیمت طولانی ممکن است شما در انتخاب موثر و مفید به مشکل برخورد کنید. پیشنهاد ما این است که با مشاور سایت مهندس عبدالرضا کسری‌، صحبت کنید تا بدون اتلاف وقت دستگاه مورد نظرتان را انتخاب و قیمت نهایی را بدست آورید.

خرید انواع باسکول گوساله کش 1 تنی دامداری

بعد از طی مراحل انتخاب و استعلام قیمت‌، نوبت به خرید باسکول گوساله کش 1 تنی مخصوص دامداری ها می رسد. با دو روش ساده خریدتان را انجام می دهید:

  1. بصورت آنلاین یا اینترنتی و تلفنی: در هر صورت شما بایستی کاتالوگ و اطلاعات اصلی محصول را دریافت کنید که ارسال اطلاعات از طریق یکی از شبکه های اجتماعی انجام می شود. بعد از انتخاب، مبلغ قیمت را به حساب شرکت واریز و عکس آنرا به همراه نام خانوادگی‌، شماره همراه و آدرس کامل و دقیق برایمان می فرستید.
  2. بصورت حضوری‌: این روش کاملاً مشخص است که به محل فروش باسکول گوساله کش تشریف می آورید و خریدتان را حضوری انجام می دهید.

بعد از خرید‌، نوبت به ارسال بار و متعهد بودن به گارانتی و خدمات پس از فروش است که همگی بر عهده ما می باشد.
می بینید که براحتی و بدون فوت وقت توانستید بهترین انتخاب را با بهترین قیمت انجام دهید.
کسری باسکول همیشه در کنار شماست.

راه تماس خرید باسکول گوساله کش 1 تنی در دامداری صنعتی

جهت خرید و فروش انواع باسکول های دیجیتال صنعتی و جاده ای، میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش: مهندس کسری
راه های تماس :
شماره موبایل : 09129728651
 تلفن ثابت : 02144140069
شماره فکس : 02143859466
آدرس کانال: kasrabaskoul@
پست الکترونیکی : info@kasrabaskoul.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کسری باسکول