باسکول ایران
خانه / باسکول دیجیتال / فروش باسکول 16 متری فلزی دیجیتال در ایران

فروش باسکول 16 متری فلزی دیجیتال در ایران

آیا شگفت انگیزترین بخش در ساخت و تولید انواع باسکول های مخصوص جاده، دستگاه های 16 متری فلزی (تمام فلز، نیم فلز) یا بتنی پیش ساخته نیست؟ چگونه این دستگاه عظیم الجثه با توجه طول و عرضش قادر است، یک تریلی به همراه بارش را توزین کند؟ آیا مراحل نصب این دستگاه سنگین، ساده است؟
سوال بالا شاید تاکنون برای همه ما که از باسکول های جاده ای به صورت روزانه مصرف می کنیم مطرح بوده باشد.


باسکول دیجیتال 16 متری فلزی یا تمام فلز؟

مهمترین بخش در ساخت این نوع دستگاه های دیجیتال، مقاومت بسیار بالا، دقت مطمئن، محافظت از عوامل طبیعی مانند باد و باران و … است.
بهتر است بدانید که باسکول های جاده ای 16 متری در دو نوع بتنی پیش ساخته و تمام فلزی تولید می شوند.

به این دستگاه ها، تریلی کش یا 60 تن هم گفته می شود.
مهندسان و کارشناسان رشته های مکانیک، الکترونیک، کامیپوتر و عمران در طراحی و ساخت آنها، نظارت داشته و در بسیاری از مواقع، علم به همراه تجربه موجب بدست آمدن فرمولی کارآمد و اصولی شده که مقاومت سازه های پلاتفرم (فلزی یا تمام فلز، نیم بتن نیم فلز و بتنی یا بتنی پیش ساخته) را بدونه به کار بردن مواد مازاد و غیر ضروری، بالا برده و محصولی بسیار با کیفیت را ارائه کرده است.
کیفیت بالا در باسکول های جاده ای بخصوص تریلی کش های 16 متری، یعنی شکسته نشدن یا ترک برنداشتن محصول یا صفحات مثلاً فلزی، در دراز مدت، با رعایت اصول استفاده از باسکول، تعریف می شود.
حال نوبت به بخش الکترونیکی مانند لودسل ها و نمایشگر می رسیم.
لودسل ها که حسگرهای وزن می باشند باید با دقت مناسب و کلاس قابل اطمینان باشند تا در دوره های تعیین شده، مثلاً 6 ماه یا یکسال، بخوبی بعد از کالیبره شدنشان، مقدار وزن را نشان دهند.
نتیجه وزن کل تریلی به همراه بارش، که روی باسکول 16 متری، قرار می گیرد، در دستگاهی به نام نمایشگر یا اندیکاتور نشان داده می شوند.
نشاندهنده ها، نیز باید علاوه بر نشان دادن وزن صحیح، کاربردهای دیگر داشته باشند مانند نمایش نام راننده، ساعت توزین، مقصد و مبدا حرکت تریلی و … 
خب مسلم است که بسیاری از کاربران دستگاه های توزین جاده ای دیجیتال، این نیاز را دارند که نتیجه های بالا را بتوانند روی کاغذ نگهداری کرده و در موقع لزوم از آن استفاده نمایند.
وظیفه این بخش را نیز معمولاً پرینترهای حرارتی انجام می دهند.
با توجه به شکل بالا، متوجه شدید که تولید و ساخت باسکول های 60 تنی یا 16 متری تریلی کش از جنس فلزی یا بتنی، باید با چه دقتی باشد تا تریلی و بارش را با هم توزین کند و در طول زمان، آسیب پذیری کمتری داشته باشد.

منبع: سنجش دقیق کسری|انواع باسکول جاده ای دیجیتال صنعتی

جهت خرید و فروش انواع باسکول های دیجیتال صنعتی و جاده ای، میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش: مهندس کسری
راه های تماس :
شماره موبایل : 09129728651
 تلفن ثابت : 02144140069
شماره فکس : 02143859466
آدرس کانال: kasrabaskoul@
پست الکترونیکی : info@kasrabaskoul.com

مطلب پیشنهادی

قیمت باسکول 60 تنی دیجیتال | لیست قیمت انواع باسکول جاده ای 60 تنی دیجیتال

باسکول در واقع ترازو دیجیتال با ظرفیت و ابعاد بزرگ میباشد که به صورت زمینی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کسری باسکول